zondag 2 september 2012

Strike a pose

Zo nu en dan, als Sayuri iets absolutley fashionable aan heeft, vraag ik haar om even te blijven staan (waar we ook zijn) zodat ik even met mijn telefoon een foto kan maken van haar.
Inmiddels zijn de rollen omgedraaid en vraagt Sayuri mij om een foto te maken van haar en staat meteen klaar in een pose.

Zo ook vandaag. Ik had haar net omgekleed, ivm vuile kleren, om naar het dorp te gaan. We liepen de voordeur uit toen ze vroeg om een foto en dus meteen een pose erbij. En ze heeft gevoel voor mode, want het was inderdaad een absolutely fashionable moment.


Jasje: Zara
Shirt: H&M
Jeans: WE
Ballerina's: Zara
Clutch: Zara
Uiteraard wilde Leah, net als Sayuri, ook graag op de foto, maar had alleen bij nader inzien geen zin om in de camera te kijken. Ach, het is ook een pose, toch?
 
Vestje: H&M
Topje: Wibra
Rokje: Hippe Spruitjes
Legging: Hema
Ballerina's: Zara
Tasje: Zara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten